måndag 25 november 2013

Lins-lusarna

Ha ha ikväll har vi retat Matte. Hon gick ut i kylan utan jacka för att snabbt ta några foton till sin blogg. Ja det vill säga hon trodde att det skulle gå snabbt, men då hade hon inte räknat med oss. Hehe!
 När Matte låg på alla fyra i mörkret dök jag plötsligt upp. =)
 Sen trodde hon att jag hade gått, men nej då.
När hon hade jagat iväg mig lurade jag fram Rossi och då trodde jag att hon exploderade. Ha ha ni skulle hört ramsan med alla fula ord man kan tänka sig. Tur att hon glömmer fort. När vi kom in i värmen en stund senare var hon go och glad igen. Tur för oss för annars hade vi kanske blivit utan kvällsmat...

2 kommentarer:

  1. Knasmatte ni har alltså!
    Blev ju bara ÄNNU finare bilder, begrep hon inte det???
    PUSS grabbar!

    SvaraRadera
  2. Ha ha så jädra typiskt. Klart ni måste få vara med och titta på det matte tittar på. Tror hon verkligen att hon kan få ha hemlisar för er?
    Mattar är för övrigt till för att reta gallfeber på. Så de' så.

    SvaraRadera